Tuesday 21 October 2014

Hari ini saya telah menyahut cabaran sahabat saya untuk KURUS dalam masa 6 bulan bermula bulan ini!!! Argh.....rase macam takut nak sahut..tapi saya mesti ada target untuk mencapai matlamat saya untuk KURUS!!! untuk itu, saya telah membuat senaman yang selalu saya lengah-lengahkan kerana memanjang kata.."esok la buat..." hehehe. Tapi bila saya ingatkan cabaran yang sahabat saya itu, saya perlu jugak buat tanpa banyak alasan pada diri sendiri. So let's START...!!!jom ikut saya untuk kita sama-sama sihat...

UNTUK PERMULAAN APA YANG PERLU KITA BUAT???




Kenali diri kita dulu...saya Pear or Bell :) anda ketegori jenis badan yang mana?? jom kita kongsi bersama... kemudian baru kita dapat tahu mana yang perlu kita fokus dulu...


SAYA DENGAN INI  MENGAJAK KAWAN-KAWAN YANG MEMPUNYAI MASALAH BERAT BADAN MENYAHUT CABARAN JOM KURUS BERSAMA ERIN!!!!



6 comments:

  1. jommmmm.. mari kita sahut cabaran ini.

    ReplyDelete
  2. Tq zana... ye..saya dah tau nak buat blog..heheheh
    kak ayu...tq ye ajari aku tuk blajar blog...(olahan lagu anuar zain)..hehheh

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. thanks zura...aku nak cuma dapat bentuk badan yang ideal...heheh..doa2kan ye..hehe

      Delete